Direktlänk till inlägg 20 september 2013

Utslagen!

Av nospecific - 20 september 2013 17:41

Helt slut är jag!
Min man har ganska nyss åkt härifrån, vi han inte göra så mycket. Satt hemma o tjöta lite sen drog vi till pizzan och sedan göken och såklart en negerboll efter! :) sedan åkte vi tillbaka hem och han tog bussen tillbaka!
Gud vad jag saknar han redan. Speciellt när man är trött och ligger halvdö i sängen! Om en stund blir det mat så nu ska jag nog blunda lite.

Låt mig sova gott tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nospecific - 13 mars 2014 20:51

Hallå! Idag har vi inte gjort så mycket! Familjevårdsenheten har varit här o så och det gick bra så nu strävar vi vidare. Fick däremot ett positivt samtal ang umgänge med Loke/keilians pappa och att om det går som de ska så kan han få träfda oss d...

Av nospecific - 12 mars 2014 22:11

Tjo! Det har hänt ganska mycket sen sist jag skrev kan man säga! Jag har hunnit bli gravid, föda, bo på ett hem och nu bor jag i ett familjehem! Men saker o ting verkar bli ljusare! :) ska inte skylla allt på mannen men de är mestadels hans fel a...

Av nospecific - 29 september 2013 01:16

Så nu är det dags igen! Har inte uppdaterat på ett tag nu pga vi har fått lägenhet så det har varit mycket med samtal och grejjer runt det så på tisdag kl10 får vi nyckeln och efter det så drar vi till ikea o alla affärer och köper möbler! Längtar so...

Av nospecific - 23 september 2013 21:13

Va och hälsade på hos min man igår, vi gjorde inte så mycket kollade på tv och mös typ! Finns inte så mycket man kan göra på hemmet så det är typ det vi brukar göra! Käkade lite chips o så som hade köpt! :) Såg även på utsidan av magen att bebis s...

Av nospecific - 20 september 2013 01:19

Hallå ja! Ligger just för tillfället i badet. Blev inte som planerat förut med serien och sovandet! Utan jag fastnade med massa youtube klipp och så käkade jag lite rostad macka och drack teee! Så jävla gött ärde! Och vafan förväntade jag mig? Att...

Ovido - Quiz & Flashcards